قتل فجیع پسر جوان با ۵ ضربه چاقو کولیک نوزاد هیچ دارویی ندارد | مصرف این دارو برای زیر ۲ ساله‌ها احتمال مرک را افزایش می‌دهد هشدار اورژآنس کشور درباره افزایش ۴۶ درصدی غرق‌شدگی‌ها ساخت ۷ هزار مدرسه در دوره رئیس جمهور شهید ابتکار جالب قاضی جنایی برای انتقال جسدی که دفن شده بود قتل دلخراش پسر جوان با قیچی آرایشگری معدوم سازی بیش از ۵ هزار قلیان در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد کشف ۴۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال شمش طلا در هنگ مرزی تایباد (۶ خرداد ۱۴۰۳) نشت گاز و انفجار منزل مسکونی ۲ مصدوم بر جای گذاشت+تصاویر تیراندازی در کازرون ۵ مجروح برجای گذاشت (۶ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری ۲ مامور قلابی توسط پلیس مشهد دلایل احساس سردی پا در فصل‌های گرم سال چیست؟ پلمب کارگاه آب‌میوه تقلبی | مردم به کد ده‌رقمی استاندارد توجه کنند کشف محموله ۴۱ کیلوگرمی موادمخدر در شهرستان رشتخوار راهنمای جامع رزرو هتل‌های و هتل‌آپارتمان در مشهد بیماران دیابتی عسل مصرف کنند جان‌باختن ۶۱ نفر بر اثر حوادث جوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ جویدن ناخن یک اختلال وسواسی است که باید درمان شود
سرخط خبرها

حمایت فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی از لغو تحریم دارویی ایران

  • کد خبر: ۲۴۳۵۰
  • ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
حمایت فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی از لغو تحریم دارویی ایران
رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: «سیلوانا مارتینز» رییس، «روری ترویل» دبیرکل دائمی و «رز هندرسون» رییس منطقه آسیا و اقیانوسیه فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی با انتشار پیام مشترکی در سایت این فدراسیون از لغو تحریم‌های دارویی علیه ایران حمایت کردند.
به گزارش شهرآرانیوز، سید حسن موسوی چلک افزود: هنگامیکه بحرانی در جامعه اتفاق می‌افتد، مردم بسیاری، از آن بحران‌ها تاثیر می‌پذیرند. بحران کرونا که تقریبا در همه جهان شیوع پیدا کرده از جمله بحران‌های بهداشتی است که موجب شد در زمان بسیار کوتاه تعداد قابل توجهی از مردم جهان و از جمله ایران جان خود را از دست بدهند.

وی اضافه کرد: با توجه به این که ایران با تحریم‌های ظالمانه آمریکا و هم پیمانانش از جمله تحریم‌های دارویی مواجه است، انجمن مددکاران اجتماعی ایران برای حمایت از حقوق مردم ایران و در راستای ایفای وظیفه خود در راستای اخلاق حرفه‌ای ابتدا به صورت تلفنی با دبیرکل فدراسیون و سپس از طریق ارسال نامه، از فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی درخواست کرد در این شرایط که مردم به دارو‌ها و اقلام مرتبط با بهداشت و درمان نیاز دارند، حمایت خود را از رفع تحریم‌ها اعلام کنند.

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران ادامه داد: بر اساس این درخواست بلافاصله پیام مشترک سیلوانا مارتینز رییس فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی، روری ترویل دبیرکل دایمی فدراسیون جهانی و رز هندرسون رییس منطقه آسیا و اقیانوسیه فدراسیون در سایت فدراسیون منتشر شد.

موسوی چلک افزود: در این پیام تاکید شده، ایران یکی از کشور‌هایی است که از کرونا تاثیر زیادی پذیرفته و با کمبود اقلام پزشکی و دارویی مواجه است، بنابراین از رفع تحریم‌های دارویی حمایت می‌کنیم و خواستار لغو سریع تحریم‌هایی دارویی علیه ایران هستیم. ایران یکی از اعضای خوب فدراسیون است و عملکرد خوبی در این زمینه دارد. آنچه که جامعه جهانی نیاز دارد همبستگی و وحدت جهانی است تا بتوان از این شرایط خارج شد.

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران یادآور شد: این انجمن همچنین در کمیته اخلاق فدراسیون جهانی که در فروردین ماه دو بار از طریق اسکایپ برگزار شد خواستار رفع این تحریم‌ها شد. در جلسه کمیته سازمان ملل فدراسیون نیز که چهارم فروردین ماه امسال برگزار شد این موضوع توسط عضو ایرانی این کمیته مطرح شد.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته (شنبه) گفت: تاکنون ۸۰ هزار و ۸۶۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۰۳۱ نفر رسید.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->